sobota 21. listopadu 2020

Asi mám potřebu změny

Dala jsem si pauzu když skončil Blog.cz, a přemýšlela, jestli se mi chce ještě psát. Další blog jsem měla na estranky.cz Spojení s přírodou, ale stále jsem nebyla spokojená, i když mi přišel hosting tak nějak jednodušší než blogspot. Přesto jsem  našla pár věcí, co mi na té doméně vadí.  Ovšem moje nespokojenost se  zaměřila taky  k tomu, že mi chybí zřejmě i to psaní. Říká se, že když je člověk s něčím nespokojený, má to změnit.  Vítejte na mém blogu a přeji  slunce v duši všem lidem. 🌞

8 komentářů:

  1. Marcelko piš ať mám co číst. To přijde a uvidíš, že je blogspot.com v celku jednoduchý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Zlatí, zjišťuji, že blogspot se mi začíná líbit. Děkuji za tvůj čas a pomoc s blogem. ;-)

      Vymazat
  2. Jupí celej blogspot squad je tu! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemohla jsem odolat pokušení. :D a třeba se vyplatilo. :-)

      Vymazat
  3. Ráda jsem zjistila, že máš blog a zase píšeš. Piš, ať je co číst (;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, mě těší, že tu nacházím lidičky z blogu ke kterým jsem si ráda početla. :-)

      Vymazat

Slunce v duši všem návštěvníkům. :-)