čtvrtek 10. prosince 2020

Představte si

 V hudebním světě poslední dobou poslouchám všechno, co mě zaujme nejen hudbou, ale i slovy. Občas poslouchám rádio, ale taky si vybírám dle nálady, jakou stanici si pustím. Mám to tak, že se do hudby jakoby pocitově ponořím a najednou se mi prostě líbí, že jí potom musím vyhledat na webech i s překladem, pokud jsou v cizím jazyku. Text písničky si  překládám, protože nejsem schopná se naučit cizí jazyky. 

Proč o tom vlastně píši? Hudba mi pomáhá ponořit se do svého nitra. Když potřebuji vypnout mozek, ale taky když si potřebuji něco uvědomit. Na stránkách Youtube  jsem si vytvořila  knihovnu mých oblíbených rockových, či metalových skupin, různých pop music, relaxačních melodií, ale taky další videa třeba se cvičením, nebo s různými druhy tanců, které se mi líbí. Ano, tanec je taky jeden z mých oblíbených koníčků, ale o tom třeba někdy jindy. 😀  

                                                  Zdroj: Chris Kläfford

Překlad textu je snad dobře: 

Představte si, že tu bylo království nebeské,
je to snadné, pokud to zkusíte.
Žádné peklo pod námi,
pouze nebe nad námi.

Představte si, že všichni lidé
žijí jen pro „dnešek“.

Představte si, že by neexistovaly žádné země,
není to tak těžké.
Nic, co by stálo za zabití nebo smrt,
ani náboženství.

Představte si, že všichni lidé
žijí svůj život v míru.

Můžete říci, že jsem snílek,
ale nejsem jediný.
Doufám, že jednoho dne budete i vy jedním z nás
a celý svět bude jako jeden.

Představte si, že už neexistoval žádný majetek.
Zajímalo by mě, jestli to dokážete.
Není potřeba chamtivosti ani hladu,
Jedna lidská rasa v bratrství.

Představte si, že všichni lidé
sdílejí svět.

Můžete říci, že jsem snílek,
ale nejsem jediný.
Doufám, že jednoho dne budete i vy jedním z nás
a celý svět bude jako jeden.

Ještě něco o Chrisu Kläffordovi (z wikipedie)

Christoffer " Chris " Kläfford (narozen 10. dubna 1989) je švédský zpěvák, narozený ve švédském RamsberguV současné době žije v Lindesbergu a je podepsán do Universal Music Sweden. 

Kariéra

Kläfford zahájil svou hudební kariéru 10 let v malých barech. V roce 2017, nicméně, Kläfford vyhrál třináctou sezónu na švédský Idol série Kläfford má celkem tři top pět singlů v národním rádiu za rok a více než 35 milionů streamů, prodej platiny a vyprodané koncerty. Je jediným vítězem, který má současně streamované singly č. 1 a č. 7. Jeho představení filmu „Imagine“ od Johna Lennona je jedním z nejsledovanějších na Youtube. V létě roku 2018 se vydal na turné sestávající z 50 koncertů ve Švédsku.  V roce 2019 koncertovali Kläfford ve Švédsku společně s kapelou Gyllene Tider  na jejich rozlučkovém turné.  V roce 2020 vydal Kläfford singl „Lost Someone“. 

Kläfford podílela na 14. sérii o Amerika má talent , kde jeho první volbou song byl John Lennon "Imagine‘, který on také zpíval v Idol finále.  Byl vyřazen v semifinále.



Chris Kläfford  zazpíval svým stylem píseň od Johna Lennona "Imagine". Tuto písničku mi  poslala kamarádka, která si Chrise oblíbila.  V tento den jsem řešila hodně situací, a v mozečku byl pěkný chaos. Takže emocí jsem měla dost, a tato píseň mě příjemně uklidnila. Když jsem si vyhledala text písně, vletěla jsem na svůj obláček (občas lítám v oblacích). Najednou se můj  rozum ztišil a srdce se ozvalo. Opět mi  někdo musel připomenout přítomný okamžik. A tak si říkám.... Ono to všechno nějak dopadne. Myslím tím zaměstnání, vztahy a do toho ještě Vánoce.... juchůůů.


10 komentářů:

  1. Písničku samozřejmě znám, ale díky tobě vím, oč v ní jde. Hudba a slova tak nádherná, jen trochu sci-fi, ale proč to vlastně nejde? Většina normálních lidí by to přece uvítala...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono by to šlo, jenomže to není jen o obyčejných lidech, ale o mocných lidech, kterým nestačí to, že jsou bohatí. Asi proto chodím na obláček. :D :-)

      Vymazat
  2. Písnička je krásná a text mě vůbec nepřekvapuje, je nádherný, snový. Škoda, že vše záleží jen na těch nahoře, ty mi, obyčejní bezvýznamní lidé, ovlivnit nemůžeme...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snový ... to je pravda :-). Svým způsobem záleží na těch nahoře, jen si myslím, že alespoň něco ovlivnit můžeme. Je to i právě o bezvýznamných lidech. :-)

      Vymazat
  3. To je pěkný cover, mě ten zpěvák někoho připomíná. Podle knížky Anastazie Adam síla jeho myšlení se rovnala dnešní 7 miliardě lidí. Někdy přemýšlím nad tím, jaký to je mít tak silnou mysl a jak účinnou měl představivost a co by s ní dnešní člověk dokázal :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano je to krásný cover. Knihu neznám, ale může být zajimavá. Silnou mysl je asi těžké mít, tedy jak pro koho. :D
      "síla jeho myšlení se rovnala dnešní 7 miliardě lidí".... co na to říct? Asi to, že kdo naslouchá své intuici, dokáže si uspořádat i svou mysl? :-)

      Vymazat
    2. Nejdřív musíš uklidnit svou mysl a pak naslouchat intuici. Pokud máš bordel v hlavě hlas intuice není slyšet nebo ho ani nerozeznáš od ostatního šumu…

      Vymazat
    3. Tak vidíš ... je to přesně naopak. Jak říkáš (píšeš) :D :-)

      Vymazat
  4. Tato předělávka se opravdu povedla, i když originál je jen jeden. Písnička s nadčasovým poselstvím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle předělávka se mi líbí víc, jak originál i když je jen jeden. :-)

      Vymazat

Slunce v duši všem návštěvníkům. :-)