neděle 27. března 2022

Chaos

Co znamená rub a líc? Jsou to dvě odlišné strany mince. Tedy vždycky se to tak říká. Která strana je ta lepší? Toť otázka, kterou si pokládám už delší dobu. Došla jsem k názoru, že ani jedna není lepší, nebo špatná. To samé bych mohla říci o pozitivní energii a negativní energii ,nebo celkově pozitivní a negativní.. To samé bych mohla říci o dni a noci. To samé bych mohla říci o černé a bílé , to samé bych mohla říci o zlu a dobru, to samé bych mohla říci o kvalitě a kvantitě atd. (už mě nic nenapadá). Prostě to vše k nám lidem patří. Co to vlastně je? Proč se tomu tak říká? Proč vidíme v životě zlo i dobro? ... Já vím asi nikdo nechápe o čem mluvím(píšu)... já taky ne. Jen si tyto otázky pokládám častěji a zjišťuji, že vše je hodnota.  Hodnota ve všem. Píši jen tak, protože mám potřebu psát, Každý člověk v  ve svém životě něco hledá, ale proč???  


Tečka.........................a  nezbylo nic jen ten moment když člověk dýchá, dýchá proto aby žil. Klid............................... kdo nám ten kyslík dal? Kdo nám vlastně dal život??? víte to? Já ne. Uvědomujete si to? Nebuďme k sobě a ostatním zlí jen z nějakého důvodu, prostě žijme.TEČKA

3 komentáře:

  1. Aneb všechno není jen černobílé.. ale celá paleta nádherných barev :) A basta!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc bych si přála, aby na světě bylo zase hezky. Ale to dobro se bude muset sakra snažit.

    OdpovědětVymazat
  3. Všeho moc je na škodu tak bych řekla, že máme se naučit mít vše v rovnováze. Já se ale ptám, kde končí dobro a začíná zlo? Co je pro jednoho ještě dobré je často pro druhého už zlé… jak poznám tu hranici kde něco končí a jiné začíná ?...

    OdpovědětVymazat

Slunce v duši všem návštěvníkům. :-)